Home

You are not logged in.
Language: French

#1 2013-09-22 14:29:36

Qcz
Map maker

Czech Jumps beta1

Hi, here is beta version of Czech Jumps (11).
http://www.urtjumpers.com/map.php?id=522

Offline

  • Top

#2 2013-09-22 16:04:01

Hugo
Moderator

Re: Czech Jumps beta1

you should have made it ut4_czechjumps_b1
no caps lock and ut4.

Offline

  • Top

#3 2013-09-22 16:09:19

Driller
Moderator

Re: Czech Jumps beta1

^^True.

Its a nice map Qcz, just played the first 10 jumps, and the last i didnt wanna do now big_smile
The jumps are nice, the map might get some better lightings/textures.

Offline

  • Top

#4 2013-09-22 16:10:22

Rai
Jumper

Re: Czech Jumps beta1

hey qcz, you can lemming if you fall of the tower at j7. nice map smile

Offline

  • Top

#5 2013-09-22 16:11:00

MR_BEAN
Map maker

Re: Czech Jumps beta1

Very good map, i enjoyed to play it up

just a little suggestion: it's difficult to distinguish the walls on jumps 2,3,9 and 10
il will be good to add light/shadow (as for the jump 5 by example)


beau temps : O)

Offline

  • Top

#6 2013-10-02 20:43:20

Qcz
Map maker

Re: Czech Jumps beta1

Beta 2:
ut4_czechjumps_b2.pk3
- renamed
- new lighting
- you can't lemming

Offline

  • Top

#7 2013-10-02 21:52:49

Driller
Moderator

Re: Czech Jumps beta1

Thanx, hope to play it the next days!

Offline

  • Top

#8 2013-10-03 17:53:02

ie7
Map maker

Re: Czech Jumps beta1

A good map for beginners. Do you plan on adding more jumps in the future? smile

BTW, if you fail on J3, it will teleport you to J11.

Offline

  • Top

#9 2013-10-03 19:08:27

Qcz
Map maker

Re: Czech Jumps beta1

ie7 wrote:

A good map for beginners. Do you plan on adding more jumps in the future? smile

BTW, if you fail on J3, it will teleport you to J11.

Yes, I am currently working on the next jump/s.
thx - teleport fail big_smile

Offline

  • Top

#10 2013-10-12 17:51:02

Qcz
Map maker

Re: Czech Jumps beta1

I'm busy (school) but I have finished Czech Jumps beta3:
ut4_czechjumps_b3.pk3
- added new jump
- fixed bad teleport

Offline

  • Top

#11 2013-10-12 19:57:03

Driller
Moderator

Re: Czech Jumps beta1

Hi fast mapper, I had not played b2 yet!
Hope i will play b3 this night.

btw, you added 4.2 jumpentities (race: begin/cancel/start) for your map?

Offline

  • Top

#12 2013-10-13 10:54:27

Qcz
Map maker

Re: Czech Jumps beta1

Yes (Small-Killer) added  :-)   ut_jumpstop and ut_jumpstart

Offline

  • Top

#13 2013-10-13 11:15:05

Giomarketz
Jumper

Re: Czech Jumps beta1

i have missing textures on all map except one jump

Offline

  • Top

#14 2013-10-13 15:00:27

EsTeB
Jumper

Re: Czech Jumps beta1

Hey Qcz, nice map but for version B3, i have not of texture hmm

Offline

  • Top

#15 2013-10-13 19:52:21

Qcz
Map maker

Re: Czech Jumps beta1

I don't know what Small-Killer did, but textures are back big_smile

ut4_czechjumps_b3_fixed.pk3

Offline

  • Top

#16 2013-10-13 20:01:43

Noxtty
Map maker

Re: Czech Jumps beta1

Driller wrote:

Hi fast mapper, I had not played b2 yet!
Hope i will play b3 this night.

btw, you added 4.2 jumpentities (race: begin/cancel/start) for your map?

/offtopic, I REALLY love the new download page, gj whoever made it


ut4_pulsar_b2 is hawt

Offline

  • Top

#17 2013-10-13 20:14:01

Small-Killer
Map maker

Re: Czech Jumps beta1

Qcz wrote:

I don't know what Small-Killer did, but textures are back big_smile

Magic ! big_smile

but btw: I don't like your map Qcz tongue
It's like [Easy Jump] [Medium] [EASY] [TROLL] [WTF] [EASY] [MEDIUM] [MEDIUM] [HARD one that I was testing and moving platforms more and more away big_smile] [EASY] [WTF^2] [MEDIUM] [RAGE QUIT cos I'm not playing UrT very often now] [EASY] [MEDIUM] [MEDIUM] [END]

you should change order or something.

Noxtty wrote:

I REALLY love the new download page, gj whoever made it

wow it's great.
PS: In Small Jump there are Icy platforms on penultimate jump tongue


Add new and fun elements, and they will love you.
Delete old and good things, and they will hate you.

Offline

  • Top

#18 2013-10-13 20:27:54

Qcz
Map maker

Re: Czech Jumps beta1

Yes great - maybe add number of jumps

Offline

  • Top

#19 2013-10-15 17:58:27

EsTeB
Jumper

Re: Czech Jumps beta1

Ok i test your new version Thank smile

Offline

  • Top

#20 2013-10-15 18:28:20

EsTeB
Jumper

Re: Czech Jumps beta1

In loading your picture it's " Special Thnaks to Small-Killer " ^^

Offline

  • Top

#21 2013-11-11 20:03:24

Driller
Moderator

Re: Czech Jumps beta1

I still have missing textures, even if i delete all maps from my urt folder i still have no textures...
Maybe its server related if thats possible (body test jump server), more players on this server have missing textures. Dunno whats the problem...

Offline

  • Top

#22 2013-11-11 20:46:47

Giomarketz
Jumper

Re: Czech Jumps beta1

no texture in the pk3 :z

Offline

  • Top

#23 2014-11-08 19:17:54

Driller
Moderator

Re: Czech Jumps beta1

Qcz wrote:

I don't know what Small-Killer did, but textures are back big_smile

ut4_czechjumps_b3_fixed.pk3

We missed this fixed_version, its uploaded now.

Offline

  • Top

#24 2018-10-03 23:56:02

AHMAD_H
Map maker

Re: Czech Jumps beta1

Nice map
But I think that it is hugely underrated 35!!!
idk about previous versions but "ut4_czechjumps_b3_fixed" is at least 50, if not 60 for some jumps
someone rerate it pls

Offline

  • Top

Board footer

Powered by FluxBB - Adaptation: jmarc
Design: landouille - Icons: famfamfam